2407 Naar kinston

24 juli 2017 - Kingston, Canada

We worden moe, kijken uit naar net moment dat we in het vliegtuig kunnen stappen

na een veel te uitgebreid ontbijt, op weg. (was een prachtige B&B, heerlijk bed. leuke mensen. De voorspellingen voor het weer zijn ronduit slecht, in Kingston kans op 100mm regen!

Maar we hebben niet veel keus. dus maar op reis, het regende al toen we in de auto stapten, an dat bleef heel lang zo, eerst binnen door over secundaire wegen, maar op het laatst toch maar de Highway 401 genomen. Tot dan had het hard geregend, maar een maal op de 401 ging het soms wel erg hard.IMG_1330 op de foto komt dat nog niet helemaal over, maar het zicht was dan ronduit belabberd.

Maar naarmate we dichter bij Kinston kwamen begonnen de donkere wolken wat lichter te worden en de laatste 10 km was het gewoon droog, en toen we eenmaal op onze kamer in het hotel kwamen begon zelfs de zon te schijnen.

Op ons gemakje naar de City Hall gelopen (ongeveer 900meter) en daar op een Hop on Hop off bus gestapt. was de laatste ronde dus we konden er niet af. We zijn in ruim een uut langs een aantal dingen gescheurd, met de  verhalen . heel leuk, wat foto's gemaakt. IMG_1332IMG_1334IMG_1339IMG_1342

Morgen ochtend gaan we eerst nog een paar dingen van dicht bij bekijken voor we door reizen

nog even sushi gegeten, heel lekker.

Nu verslag schrijven (klaar)