28-9 De Vlucht en de eerste dag

28 juni 2017 - Richmond Hill, Canada

IMG-20170628-WA0000Esther heeft ons om Half zeven afgeleverd bij de kiss en ride plaats bij schiphol. om 7:10 hadden we alle formaliteiten achter de rug, koffers ingecheckt, handbagage contole en de douane. nergens een wachtrij

Maar een tweede ontbijt genomen en gewacht tot we konden boardenIMG_0243. Helaas had ons vliegtuig panne, en moest er een andere ingezet worden, uit eindelijk een uur vertraging. de vlucht ging voorspoedig, een hapje, een drankje, filmpje kijken, spelletje spelen, snoezen, muziek luisteren en de vlucht bijhouden op het schermIMG_0250IMG_0249IMG_0245

Uiteindelijk met maar 15 minuten vertraging aangekomen in Totonto. het wachten op de koffers duurde heel lang

na alle inklarings-formaliteiten naar buiten. Daar stond Amir (oud collega) ons op te wachten. Met hem mee naar zijn huis in Richmond Hill. Daar zijn vrouw Erin ontmoet. het was een geweldig Amir weer te spreken, Conclusie WE zijn nog niks verandert. Daar gegeten 2017-06-29 21.23.322017-06-29 21.24.36 (na zijn BBQ gerepareerd te hebben)

nog even gewandeld door de buurt. even na gebabbeld2017-06-29 21.22.48 en toen om 9 uur naar bed (voor ons gevoel nog 3 uur in de ochtend, 6 uur tijdsverschil!!!

Wat een geweldige gastvrijheid hebben we daar gekregen. Was fijn en goed.