2607 Naar huis

26 juli 2017 - Toronto Pearson International Airport, Canada

Toch nog een verhaal vanuit Toronto,, Hoe dat kan, lees je straks

Ne weer een overvloedig ontbijt, de koffers ingepakt probern het gewicht zo goed mogelijk te verdelen over de twee koffers en de rugzakken

topen op ons gemakkie op weg naar het vliegveld

Omdat we tijd genoeg hadden onderweg gestop in Unionville, daar even een bakkie gadaan (nee, niet bij Tim) en even in het grote boek gekeken of er nog iet s leuks was in Toronto DownTown.. Dat kon de GPS natuurlijk niet vinden, dus op goed geluk de binnenstad van toront in. Wat is dat een drukke volle stad, zelf om 12 uur staat dat volenvast met files. IMG_1375uiteindelijk net een beetje geluk een parkeer garage ingereden,20170726_124944 bleken we bij de overdekt markt van Tornto te zijn, met alemaal etens waren en zo, heel leuk om door te lopen 2017-07-26 13.27.52

Toen maar door naar het vleigveld. auto inleveren, dat ging heel gemakkelijk. how are you, thanks. klaar. uiteindelij 6855km gereden met het trouwe bakkie. Wel een opluchting om veilig terug te zijn op het vleigveld

Om 17:00 hadden we afgesproken met Amir, die kwam ons uitzwaaien. om 19:00 op pad om de offers in te leveren en zo. Hebben we net de kofferlabels geprinbt en de boarding passen worden we aangesproken door een mevrouw in KLM blauw. You fly with KLM?. kregen we een aanbod om een soort ticket upgrade te toen voor 40 doller de man.werden we met piority langs alle wachtrijen geloost, en stonden we na 10 minuten voorbij de security. EN we konden door naar de buisnes lounge van de KLM om daar te relaxen en gratis te eten en drinken vamn het buffet. je weet niet wat daar allemaal staat., en een uitzichtIMG_1382IMG_1384

En als jullie je afvragen zijn we zwaarder geworden IMG-20170726-WA0005

Straks mogen we ook nog met priority boarden

1. Conny:
    27 juli 2017
    Geweldig om jullie te hebben gevolgd. Fantastische reis! Lekker zo'n afsluiting. Goede reis terug en tot snel in Nederland
  2. Geertje van der Wilk van Schaik.:
    29 juli 2017
    Bedankt voor je blogs was erg leuk te lezen wat jullie mee hebben gemaakt.