Naar Boekarest

7 augustus 2018 - București, Roemenië

Heerlijk ontbeten, auto ingeladen, de koffers in de auto bedoel ik natuurlijjk.

Nog even rondgekeken rond het hotel en toen  rijden, even een d-tour rond een stuwmeer, oploskoffie en toen naar Boekarest. Auto rijden in Boekarest is wel een dingetje , wat een drukte. Toen een typisch Roemeense bezigheid, wachten, wachten tot we onze overnachtings plek in konden. Een twee slaapkamer appartement  met ruime living, straks uit eten met Delia, een Roemeense kennis

Word vervolgd.....

Net terug van het eten in Cara de Bera. "Bierkaart" Boekarest oudste cafe.  Heerlijk eten, traditioneel Roemeens. Delia honderd uit laten vertellen over Boekarest en Roemenië.  Vwel geleerd over de gebruiken hier. Op een gegeven moment was er muziek en stijldans demo en kon je zeelf ook dansen. Met Delia gedanst,  zag er net echt uit, maar ik deed maar wat.

Daarna dansrrdd ze met een van de professionele dansers. Dat vond ze heel leuk. Kortom een avond met info, eten, drank en gezelligheid. Daarna leidde ze ons nog rond in het uitgaansgebied van de oude binnen stad en toen weer naar het appartement. Nóg even dit verslag afmaken en naar bed. Morgen een nieuwe dag.