in Brabant

9 juni 2021 - Oisterwijk, Nederland

Vanochtend eerst het schaduwdoek dat we gisteren bij De Wit gekocht hebben geïnstalleerd, dat geeft lekkere schaduw en hebben we wel nodig nu met al die zon, het weer zit goed mee. daarna boodschappen doen, in Tilburg, wat een vergissing, mijn navigatie stuurde me een gebied in met allemaal een richtings wegen, waarvan de helft afgesloten was, Help..., Met Google Maps uiteindelijk ontsnapt en een parkeer garage gevonden, Mijn Tablet heeft het opgegevne, dus bij de winkel maar een nieuwe gekocht, en amarato voor in de koffie, en boodschappen, terug door Moergestel, brood bij de Bakker gehaald, is toch lekkerder. En Zie... een bordje dat ons er op wijst dat het middelpunt van de Benlux in Moergestel ligt, daar aangekomen wijst een bordje er ons op dat er wel 3 middelpunten zijn deze wereldstad, Benelux, Brabant en... tada!!!!.. het middelpunt van Moergestel. heel bijzionder.

terug op de camping geluncht, Tablet geïnstalleerd, en eerst gezwommen in het vennetje op de camping, (diep en smerig) en daarna in het zwembad, heel mooi water.

Kaartjes gereserveerd voor Beekse bergen, gaan we morgen heen. oude tijden...

Nog wat spelletjes gedaan, Keer op Keer, als kleurenblinde 2 keer vernietigend gewonnen, daarna een ander spel, maar dat wilde Wil mij niet laten winnen, heel jammer, Welterudsten