Naar huis

21 augustus 2018 - Ede, Nederland

De laatste dag in  Roemenie

Wat een trip was dit, veel gezien, onverwachte dingen, prachtige dingen, verrassende dingen en ga zo maar door

We hebben ook heel veel niet gezien, maar dat kan ook niet en willen we ook niet,

Het was goed zo

Opgestaan, ontbijt, crash rondleiding in het museum van Michiel en in de auto naar het vliegveld

We wisten al dat het vliegtuig verstaging had van anderhalf uur, maar we moesten toch op d eoude tijden koffers inleveren en de security check door

Martin heeft de auto ingeleverd bij het verhuurbedrijf, deze T-Roc heeft ons goed gediend over de wegen van Roemenië.

Na de paspoort checks het lange wachten tot ons vliegtuig wel arriveerde, uiteindelijk konden we iets voor enen daar door de boarding, in de bus en na wat wachten naar het vliegtuig gereden, wat een chaotisch gedoe was dat, Martin en Ina zaten in de tweede bus passagiers,

toen konden we nog net weg omdat het aantal hoofdjes niet klopte met het aantal hoofdjes dat erin zouden moeten zitten, maar dat was  na 5 minuten blijkbara ook opgelost, om 14:00 Roemeense tijd vertrokken we dan eindelijk en iets voor 15:00 Hollandse tijd landen we in Dortmund.

Martin haalde zijn auto en bracht ons veilig weer huis. het waren me de 16 dagen wel.

tot de volgende trip