rondje Meierij

12 juni 2021 - Oisterwijk, Nederland

Na het avontuur van de ochtend douche en nagel knippen op reis naar de milieu straat. We doen het niet voor minder hier. Het is wel aan de andere kant van de camping, en ik mocht het"karretje" van de buurman lenen. Ik had meteen visioenen van een golf karretje, maar helaas het was een soort opklap stoel met wieltjes. Maar ik hoefde in elk geval niet de vuilnis zaak te dragen. Ik ging hierbij hele maal op in de traditie van deze camping. Dat werd tijd. Wil weigert een kleedje op de tafel te leggen, geen plannen bij de voortent, niet met een badjas over de camping. Na we vallen hier een uit de toon.

Na het avontuur van het vuilnis ontbeten en wat arbeid in en rond de vouwwagen in de auto gestapt. Het is nog koud en bewolkt. Rondje door de omgeving gemaakt. Voor de details zie de route. Diverse keren verrast door een af sluitingen, en richting wegen en andere navigatie problemen.

Onder weg heerlijk geluncht, terug op de camping, lekker uit de wind voor de tent. Straks een roerbak schotel maken.