Nederland 2021

1 juni 2021 - Oostkapelle, Nederland

Op reis met onze nieuwe vouwwagen. CABANONO MALAWI de originele. Afgelopen weekend ingepakt en vandaag afgereisd naar Vrouwenpolder, Zeeland. Voor het eerst helemaal opgezet. Ging best wel goed. Camping is heel rustig. DeDuitsers zijn er niet. Die bevolken deze camping normaal. Rustig veld. Prachtig klein appèl boompje voor de tent. Heerlijk schaduw,. Wat was het warm zeg. Liters vocht gezweet.   er zijn wel 3 sanitair gebouwen in de buurt. Maar verreweg genoeg om te verdwalen. Ik kon en keer bijna de tent niet terug vinden. En ik had mijn telefoon niet bij me, dus ik kon wil niet bellen om me te redden. Na 4 mislukt pogingen eindelijk het goede veld gevonden. Wat een opluchting. Ik heb nu maar een pin in Google Maps geplaatst. Lekker gekookt. Toch nog een reduceer vergeten van de kleine schotel braai. Tja. Nu is de zon weg en word het koud. Ons strategisch teug getrokken in de tent,  alles dicht en de gaskachel aan.  Lekker. Lekker slapen zo

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl