Stockholm en de boot

20 oktober 2021 - Kapellskär, Zweden

Om acht uur ontbijt,  standaard intercontinental.  Nieuwigheidje, sap uit een tablet. Ongeveer dan. Op een tablet je sap kiezen en dat kwam dan uit een pijpje stromen. Na ontbijt, koffers in auto en tocht door de stad.  Wil op een electronische step en wij lopen. Eerst naar het beroemde stadshuis waar de Nobelprijswinnaars gehuldigd worden. Mooi hoor, toen met de veerboot een stuk gevaren, we wisten eigenlijk niet waarheen. Van daar uit met de bus naar een iets meer bewoond gebied.  Daar koffie met gebak gegeten voor onze trouwdag.  Ja ja al weer 28 jaar🥰 .

Vervolgens met de Metro naar het centrum en de tram naar het ABBA museum.

De bingo kaart van openbaar vervoer vol.

Bij het museum maar weet gebak gedaan en toen het museum in.  Leuk en interessant om allemaal te zien en te horen.  We hadden een audio toer met de stem van Kees Tol. Ik heb maar niet meegedaan aan de karaoke,  foto shot  en andere vestiviteiten. Leuk om mee te maken. Nog een foto gemaakt als abba. Klaar. Met de boot weer verder.

En toen begon de regen........

Naar het hotel, auto ophalen uit de parkeer garage, tenminste dst was de bedoeling,  maar de garage deur ging niet meer open, er was geen intercom, de verlichting ging uit.....

We waren nl te laat, en Martin vond dat dat geen probleem  was.....

Tja. Hotel was ingesprek....

En toen...

Het licht ging aan, we hoorden een auto starten en die mensen lieten ons eruit. Pffff.

Toen Stockholm uit, in file, navigatie faalde, paniek, verkeerde afslag, uiteindelijk de juiste route gevonden. Om 6 uur bij de boot. Om 7 uur mochten we er op. Hut met raam, toen was het buffet open en gingen we eten. Was gewoon lekker. Nu natafelen spelletjes en naar bed