0107 van Niagara to Barrie

1 juli 2017 - Barrie, Canada

Vandaag een reis dag

Na weer een uitbundig ontbijt in Heatercroft, en leuke gesprekken met de ander gasten (2 chineesjes, vietnamees en een italiaan, uit gechecht en gaan rijden. Zoveel mogelijk de Highway mijdend eerst naar Cambridge gereden.

Onderweg koffie gedronken (filterkoffie met een Expresso Shot) bij Tim Horten 2017-07-01 11.36.08Lekker, ontdekt dat ze ook kleine  bekers hebben. hihi

ook nog een keer kersen gekocht bij een stalletje onderweg, de verkoper was heel trots, de eerste kersen precies goed op Canadian Day. 1 juli is een nationale feestdag, speciaal dit jaar want Canada bestaat 150 jaar.

Door gereden naar Cambridge, klein plaatsje. koffie, mango smootie met slagroom en een wafel met fruir en MAple syrop.

daarna een kleine rondwandeling gedaan. IMG_0428weer een waterval/stroomversnelling gezien, in de GRAND RIVER IMG_0430IMG_0436IMG_0438IMG_0440

was wel heet en benauwd. zagen in de verte donker wolken samen pakken, dus snel naar de auto.

De snelste route naar Barrie ingevoerd in de Garmin. en het begon me  te regenen. leek wel een wolk breuk, en het bleef regenen de 2 uur durende trip naar Barrie. Nou ZOAB kennen ze in Canada niet, dus slecht zicht..

Uiteindelijk aangekomen mij onze slaapplek. de eigenaar was niet thuis, maar had de sleutel onder een bloempot achter gelaten. we zitten in de kelder, met zwembad, en het hele huis tot onze beschikking. Alleen Jammer dat we het WiFi wachtwoord niet hadden. na ge SMS't en gebeld te hebben het wacht woord niet gevonden. toen maar aten bij de MOOSE EXperiance. niet een beste keuze, het was er koud, mijn sparerib was goed, de schnitzel van Wil niet best. maar weer koffie gehaald bij TIM.

bij terug komst was de eigenaar van het huis thuis geweest (weer gemist) die had een briefje met het Wifi wachtwoord neergelegd.

dus kan ik dit verslag uploaden

tot morgen