3006 Niagara Falls en verder

30 juni 2017 - Niagara Falls, Canada

Vandaag om 8:30 ontbijt. overdadig en luxe, eigen gemaakte jam, sappen, muslie, scrambled eggsen ga zo maar door. gesproken met de landlady, wat een gezellig en spontaan persoon, gaf ons goede tips voor onze trips aan Niagara Falls.

Na ontbijt meteen op weg. onderweg even gestopt bij een uitzichtpunt op de rivier,IMG_0276 daarna door

Geparkeerd op Clifton place, zagen daar meteen onze eerste watervalIMG_0282

Toen ingecheckt bij Hornblower bootjes

IMG_0286IMG_0288Natuurlijk even een selfie voor de water val IMG_0311 en na de watervalIMG_0343 beetje nat, maar viel mee. was best wel leuk om daar te zijn, maar als we zagen hoe druk het kan zijn, en wat voor een wachtrij er kan zijn, hadden we erg geluk, als we twee uur in de rij hadden moeten staan was dat jammer geweest.

na de boot langs de waterval gewandeld IMG_0369IMG_0406, eigenlijk was dat mooier.

Toen naar het vertier, lijkt wel Las Vegas daar. erg commercieel, ijsje gegeten en toen in het reuzenrad, was erg mooi om de boel te bekijken, ook de waterval kun je daar goed zien, en ook hoe het water er naar toe stroomt.

in een winkel aangevallen door een beerIMG-20170630-WA0007, maar dat gelukkig ook overleeft.

daarna weg proberen te komen uit de stad, stuiten we heel per ongeluk op een uniek uitzichts punt op de waterval. IMG_0409IMG_0418IMG_0419. Vond ik het mooiste van allemaal.

toen door naar Old Fort Erie, daar een rondleiding gedaanIMG_0423IMG_0426, heel leerzaam, weer een toonbeeld van de zinloosheid van een gewapend conflict.

Daarna tijd om te eten,In Niagara-on-the-Lake, in The Irisch Harp. geweldig gegeten, vriendelijke bediening, en ook heel leuk gebabbeld met een echtpaar aan een naastgelegen tafel. ook het lekkerste bier ever gedronken."Ransack the Universe" van "The Collective Arts Brewery".Jammie...

Terug naar de B&B Chillen. was een drukke dag

1. Martin Van de Vendel:
    1 juli 2017
    Dat ziet er niet verkeerd uit. Leuk verslag. Veel plezier verder.
  2. Conny:
    1 juli 2017
    Ziet er fantastisch uit. Gelukkig de aanval van de beer overleefd. Geniet van de reis!!
  3. Wouter:
    1 juli 2017
    Mooie foto's, mooie poncho ! Veel plezier daar ! Ook de groetjes van Dineke!