29-6 Van Toronto naar Niagara-at-the-Lake

29 juni 2017 - Niagara Falls, Canada

on zes uur opgestaan (12 uur nederlandse tijd) , snel ontbeten, en toen heeft Amir ons weer naar het vliegveld gebracht. Daar even gekeken (wat een saai vliegveld zeg) en toen de huur auto opgehaald. IMG_0256booschappen gehaald,Wat eerste levensbehoeften) , koffie gedronken en toe op zoek naar de eerste waterval in Canada.Zo snelmogelijk van de Highway af, en zo stark mogelijk lang Lake Ontartio geredenIMG_0257IMG_0264IMG_0265IMG_0266IMG_0267

De Waterval gevonden bij Dunbar. konden alleen niet aan de voet ervan komen.IMG_0270IMG_0273IMG_0274

Op weg naar de auto behoorlijk nat geregend, was de hele dag al regenachtig, en zon en regen wisselden elkaar af

Koffie en een broodje bij Tim Horten genomen IMG-20170629-WA0007(soort starbuks maar dan beter).

Toen de snelste route naar onse eerste B&B bij Niagara-on-the-Lake.

ingecheckt, hele uitleg gehad over Canadese wijnen en Whiskey. Toen gechilled in onze kamer. IMG-20170629-WA0012

Later weze eten in de SandTrap inn in Niagara-on-the-Lake. prima eten