Irgo

12 augustus 2018 - Zetea, Roemenië

Heerlijk ontbeten met onze eigen ontbijt spullen in de tuin. Mijn grote vriend gevraagd naar de kabelbaan, we wilen de berg op. In zijn gebrekkig engels wist hij ons duidelijk te maken dat dat het domste was wat we konden doen, met handen, voeten en telefoon legde hij uit hoe we er met de auto konden komen.

Wij op pad, slinger,slinger naar boven. We zaten al op 800 meter, maar we belanden uiteindelijk op bijna 2000 meter. Weliswaar niet waar we moeten zijn, maar dat mag de pret niet drukken, het was wel weer een prachtige rit en uitzicht. Toen op naar Brasov voor een late lunch, en toen door naar onze overnachting plek, Irgo.

Dat was ook een belevenis op zich, diverse noodstops om te plassen, en een stuk weg van 9 km, zo slecht en zo grote gaten dat je allen stabiel kon rijden, slingerend van links naar rechts  en wiebelend en waggelend, botsen en klotsen,.......(Meer weet ik er niet)

Uiteindelijk aangekomen in the middel of knowwhere, maar wel verschrikkelijk mooi. Een soort houten huisje op een parkje en een rivier.  Even een snelle hap en ontspanen.

We blijven hier twee nachten, in de oase van rust

1. Conny:
    12 augustus 2018
    Wel een hele ervaring jongens!! Leuk om mee te lezen😘
  2. Mies:
    14 augustus 2018
    Leuk dat je meeleest. Het is een mooi land, we gaan nu het Hongaarse deel in, dat is minder toeristisch