Op naar Bulgarije, oeps toch niet......... terug gestuurd

9 augustus 2018 - Mangalia, Roemenië

Wat een dag. Eerst ontbeten bij"AnaPan" met heerlijke koffie en broodjes.  Toen een synagoge bezocht. Met security check. Heel mooi met een uitgebreid verhaal erbij. Was de enige officiele synagoge in communistisch Oostblok.

Daarna in de auto op weg naar de Bulgaarse grens bij Silistra. We wilden naar de pelikanen gaan kijken. Helaas, we werden terug gestuurd om dat we geen orginele bewijs van de auto hadden en geen schriftelijk toestemming van de verhuurder om het land te verlaten. De dounanier was wel heel vriendelijk en hielp ons om zelfs om zo snel mogelijk het land te verlaten..... en hoopte dat we ooit nog eens terug komen.

Maar toen...., accomedatie  in Bulgarije afgezegd, en via booking.com iets geregeld in Mangali.

Mooie route door vruchtbaar  heuvel land met druiven, zonnebloemen  en nog veel meer

Aankomst 18.00, even bijkomen. Zo nog even naar het strand, eten en naar bed.

Het water is lekker warm in de zee. Morgen ochtend zwemmen.