1007 van Trois-Rivieres naar Saint-Simeon (via een waterval) Update,

10 juli 2017 - Saint-simeon, Canada

Na een nacht in een matige Inn, met een matig ontbijt op weg naar het volgende doel. Saint Simeon, naar de walvissen en dolfijnen
We gingen er vanuit dat het weer een saaie rit langs een saai landschaap zou worden, maar we werden aangenaam verrast.

Eerst via de Highway 40 naar Quebec. Dat was al een fijne rit, heel afwisselend.
Door Quebec heen (zo snel als mogelijk) en toen over naar de 138, eerste stop Sainte-Anne-de-Beaupré, daar was een park met een geweldige watervalIMG_0737IMG_0741IMG_0751, prachtige kleuren20170710_122932, regenboog 20170710_124458en donderend geweldIMG_076820170710_125448, Zie ook Filmpje 1007 waterval

Het was echt prachtig mooi. in de schaduw van de bomen gepicknicked en weer door.. op een gegeven moment van de 138 af naar een nog "mindere"weg.

Wat een prachtige auto rit was dat, berg op, berg af, bocht links, bocht rechts en geweldige uitzichten. echt genieten was dat.IMG_0794IMG_0802

Zie filmpje "Autorit"

Aan het einde in La Malbaie even uitgewaaid op een ssort park op een pier, warm maar straffe windIMG_0807IMG_0810IMG_0812

Dor naar onze B&B. Heel mooi, ontzettend vriendelijk echtpaar als host, spreken matig Engels, maar dat geeft niet, wij spreken heeeel matig Frans, dus dat lukt wel

Uitzicht mooiIMG-20170710-WA0003 ruime kamer met eigen badkamer

Gegeten, vis deze keer, heel lekker. Terug naar B&B. verslag schrijven. dat viel niet mee. de WiFi valt steeds weg, anders had ik er nog een leuke filmpje bij gedaan van het autorijden , maar die komt hopelijk later nog een keer (deze staat er nu op 11-07)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Dineke:
    11 juli 2017
    mooi die watervallen!
    Nog geen beren op jullie weg tegen gekomen?
  2. Wil en Mies van Steenbergen:
    13 juli 2017