Rust

9 juli 2019 - Stollhofen, Duitsland

Vandaag weer een blijf op je plek dag. Rond half negen het moede lijf uit bed gehesen, gedoched, en broodjes halen. Dat was een onderneming op zich zelf. Heeeeeeellll ver lopen. Maar wel veel keuze. Het meeste tot nu toe. Rest van de ochtend lekker in de zon gezeten. Was eerste keer dat dat kon. Tot nu toe brande je weg als je in de zon zat. Dus het weer verandert. Ik heb ook nog even de nummer play van de vouwwagen opnieuw vast gemaakt. Dat begon wat te rammelen. Daarna in de auto gesprongen en een rondje door evergreen gemaakt die je vanaf e camping kunt zien. Ik wilde naar een bepaald uitzicht punt. Uiteindelijk in het plaatsje wat dat was. De navigatie stuurde ons een weg op die niet zou misstaan in het programma "de gevaarlijkste wegen van wereld" ging stel omhoog en heeeeeeellll smal. Uiteindelijk duitse ik niet verder en dus heel langzaamaan achteruit weer terug. Was niet heel leuk. Uiteindelijk komen we keren en vooruit verder terug de bewoonde wereld in. Pfffffffffffffffffffffff

Toen op zoek naar een Waterval. Ook niet gevonden. Door gereden en uiteindelijk bij een uitzicht punt en prachtig uitzicht over het Rijn dal. De wegen waren ook mooi om te rijden. Veel haar speld bochten.

Terug of camping. Precies op tijd. Wat ivm de "mittagruhe" mag je tussen 13 en 15 uur de camping niet op en af. Rare Duitsers. Verder een geweldige camping. Nog wat gerommeld bij etend en een potje niet in de biergarten gedronken en naargeestige over de volgende stop. Ergens in de eifel. Toen eens de weersverwachting voor de kommende dagen bekeken. Vanaf donderdag een groot regen front over West Europa. Na ampel overleg besloten om morgen gewoon door te rijden naar huis. Is even een stukkie maar dan zijn we wel droog thuis. Heeft geen nut om 2dagen in de regen op de camping te zitten en de voegen nat naar huis te brengen. Dus morgen mijn laatste nog over de thuis reis

Vergeet nog iets. Op camping hebben ze dus een vaatwasser. Even uit geprobeerd. Wat een teleurstelling. Met de hand was het sneller gegaan en schoner. Ook moesten we het nog met de hand afdrogen.