Regendag

6 juli 2019 - Vandenesse-en-Auxois, Frankrijk

Om midden nacht al het eerste buitje. En om iets voor zevenen zagen we dat er een forse onweersbui aan kwam. Dus eerst maar de boel ingepakt en de vouwwagen dicht gedaan. Net op tijd. Bij het aan koppelen aan de auto begon het te regenen. Dat was half acht. En record wat in pakken betreft. Toen gedoucht en wachten tot we konden uitchecken en ons brood ophalen. In de auto wachten terwijl het regende en onweerde.

Met ons brood onder de arm naar het grote toilet gebouw. Daar was ook een zitje en daar ontbeten.

Toen op reis naar de volgende stop bij Dijon in de buurt. Die had ik de vorige avond geboekt.

De route zelf was saai. Gewoon veel snelweg. Reed wel voorspoedig.  Helaas een verkeerde oprit genoom en en toen waren we op weg naar Parijs. De totale omweg was bijna 30km een een half uur.  Maar verder ging het goed. We reden precies de bui achter na. Soms zon soms regen soms niks en 20 graden. En paar stops onderweg en om kwart over 2 reden we de camping op

Ik had Wil een prachtige 4 sterren camping beloofd. in een dal. Gouden kranen etc. Helaas had ik me vergist. De camping is mooi. Omgeving perfect. Alleen het sanitair. Weinig en heel oud. Wel schoon maar we hebben toch graag iets beters. Mar we zullen het er wel mee redden. Net nog even uitstekend gegeten in het restaurant hier,  zie foto, s. Nu uitbuiken.