Op naar de kust van Normadie

28 juni 2019 - Luc-sur-Mer, Frankrijk

Vanochtend ontbeten, ingepakt en opweg, eerst snelle route naar Rouen, vandaar een toeristische route langs de Seine naar ons einddoel. weinig spectaculairs, oja, 1 minuut file, wel mooie omgeving.

Op camping van onze keuze was nog een plekje vrij, pfff. Eindelijk schaduw, de Thermometer van de auto gaf rond twee uur al 30C aan. rustig opgesteld en in de schaduw gezeten. rondje over de camping gekuierd, gekeken waar je brood kan halen, en waar het restaurant. Bij de receptie folders gehaald van de omgeving, we willen de D-Day stranden gaan bekijken en wat daar mee te maken heeft. Terug naar de tent, nog steeds schaduw. heerlijk. ik kreeg het zelf koud....

Even wezen zwemmen, maar dat was niks, een speel zwembad, geen zwem zwembad. "uit eten" bij de camping restaurant. we vrezen voor ze bij het hoogseisoen, duurde heel lang voor ze eindelijk kwamen vragen wat we wilden eten en drinken. ik dacht, ik neem er een kleine salade bij, pfff bijna een maaltijd op zich. en een sorbet is geen sorbet, maar een bolletje sorbet ijs. snik.

terug bij de tent uitbuiken en toen dit verslag schrijven, weinig spectaculairs dus, maar dat is ook wel lekker.

Oja, ik ben nog best wel lenig, ik liet een groot mes vallen, ik sprong bijna een meter omhoog om deze te ontwijken, dat ging goed, alleen het landen mislukte nog al. lag languit op de grond, zelfs de overbuurman schrok er van.

wel te rusten