Transport

4 juli 2019 - Boussac-Bourg, Frankrijk

Hier zitten we dan in de middel of nowhere, op een uiterst stille camping die bijna leeg is. wel heel mooi er rustiek, met een slaven drijvester als campingbaas
Hoe is dit zo gekomen?

vanochtend lekker uitgeslapen, ontbeten, lupatje gemaakt, vouwwagen opgevouwen, en toch om 10 uur op pad, gaat steeds sneller. De buurtjes uitgezwaait, we weten hun namen, Hans en LAura, met heb dus het voetbal gekeken, ten minste de reguliere speeltijd, daarna werden we de bar uitgedweilt, wil heeft online nog afgekeken, hoera door.

op de navigatie de snelste route ingevoerd, maar of dat het ook was? wel een leuke route om te rijden, een keer onderweg gestopt voor een kop koffie en plas pauze, en even checken op de tablet waar we nu precies zijn, klopte aardig met de richting die we op moeten, totaal niet met de voorgestelde routens van Google en "here we Go", maar uiteindelijk kwamer we er wel. ook nog op een hele mooie rustplaast gelunched, prachtige plekken zoeken de fransen daar voor uit.

enfin, aangekomen op de Camping is het eerst wat de camping dame tegen ons zegt, "alle kortingen zijn gestopten jullie holanders vragen daar altijd om" en dat in het engels. maar we waren wel welkom want de camping was bijna leeg omdat alle gepensioneerden naar huis waren gegaan. (geen korting meer dus). we mochten met een golfkarretje mee de camping op om een plek uit te zoeken. we hebben een leuke plek, met veel schaduw en groot.... wel 200m2. met elektra, water en afvoer, kan niet op. we moeten van de camping dame naar het zwemdad en als we dat niet deden was het zonde en kon ze we werk voor ons vinden. verder is ze wel aardig.

we gaan het hier wel twee nachten uithouden. ik ben nu de terugreis een beetje aan het plannen, als we het oorspronkelijke idee aanhouden kruisen we precies de Tour de France en dat willen we niet, waarschijnlijk dat we nu via de Rijn in Duitsland naar huis komen, maar dat zien we nog wel. doei